пятница, 17 апреля 2015 г.

На продовження теми про техніки тиснення.

Техніки тиснення у квітневому Блог хопі від Spellbinders UA я показувала свою листівку з віночком. А сьогодні я хочу показати роботу із іншою папкою.

 Для своєї роботи я використала папку для тиснення із подвійним дизайном (двостороння папка) одна із моїх улюблених. Папка для тиснення Bricks and Bark, Spellbinders, EL-015


Зображення монстрів відштамповане та розмальоване.


Віконечко вирізане за допомогою ножа із набору Classic Ovals LG, Spellbinders, S4-110



При створенні тиснення я використала прозору пудру для гарячого ембосінгу.


Використані матеріали для роботи:


Дякую за перегляд! Люблю вас і цілую!






6 комментариев:

  1. Ответы
    1. Дякую Яночко я також закохана у тих монстряшок :))

      Удалить
  2. Да, Маша, не чекала від тебе такого) Квіточки, метелики, а тут - монстри. Супер! Дуже гарно!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую Оленко, дитяча тематика для мене дуже близька :)

      Удалить