среда, 3 апреля 2013 г.

Міні огляд пудр для гарячого ембосінгу.

Всім привіт, сьогодні я трішки покажу своїх експерементів із новими для мене штампами, і їх використання з різними видами чорнил, та пудр для гарячого ембосінгу!



Отже, свої експерименти я проводила на крафт папері. Перший відтиск я зробила архівними чорнилами чорного кольору. Результат мені дуже сподобався, чорнило лягло рівномірно, чітка деталізація. Другий відбиток я зробила прозорими чорнилами для гарячого ембосінгу і використала об'ємну пудру (її ще називають бархатною). Результат мене не дуже порадував, відбиток чіткий а от пудра чи то лягла нерівномірно чи то нагрілась не так але в  результаті вона на деяких деталях зтерлась, можливо для таких дрібним малюнків вона  не зовсім підходить адже на штампах з крупними лініями лягає добре.

 На цьому фото добре видно чітку деталізацію відбитку.


А на цьому зображенні ми можемо побачити як нерівномірно лягла пудра і в яких місцях її взагалі немає.

Далі проводимо експеримент із золотою пудрою та прозорою ;))


Відтиск я робила золотим чорнилом, і експерементувала із пудрами:


На цьому фото ми можемо побачити результат моїх експериментів.


Це відбиток золотої пудри, на мою думку він вийшов вдалим, у всякому випадку мене задовільняє.

Це відбиток прозорою пудрою, також результат доволі цікавий


А  на цьому фото можна побачити ефект прозорої пудри. Мені дуже подобається, зображення ніби лаковане.

 Головним героєм моїх експериментів був
Дякую всім за увагу. Думаю що мій огляд буде комусь корисним!












2 комментария:

  1. дуже дякую, я тут якраз задумуюсь про ембосінг, і от в пошуку що ж потрібно і як його робити ))) дуже дякую, мені ваш досвід допоможе при виборі "купи речей" )))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже рада що мій огляд комусь принесе користь ;))

      Удалить