четверг, 11 апреля 2013 г.

Дитячі вітальні листівки!

Всім привіт, вітаю з початком весни, у нас сьогодні чудова погода, світить сонечко і співають пташечки :)) Хочу показати вам дитячі листівочки які я робила для привітань літніх іменинників в школі а точніше в класі моєї донечки.




Далі буде багато фотографій...























Якщо ви ще не втомились,то вашій увазі перелік товарів які я використовувала:

-Двосторонні об'ємні клеєві квадратики, 5х5мм
- Та набори паперу Panda Party Decoupage & Paper Pad
Папір купувала у Яниному магазині Зроби сам(а) , але це старіша колекція і зараз в наявності його вже немає.

Дуже дякую всім хто дочитав до кінця, я ВАС люблю! Гарного вам дня!


13 комментариев:

  1. Прикольні-ніби й схожі,але всі різні:)Особливо з"маленькою принцескою"сподобалась:)

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже кльові! такі всі милі)
    дуже сподобалась вирубка)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я також не можу натішитись цим ножем, мені здається що з ним, будь-яка листівка буде дуже гарною ;)))

      Удалить
  3. Класні!З ведмидиком - моя фаворитка

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. З ведмедиком на зеленому фоні була найперша, і мені вона також припала до душі ;))) Дякую!

      Удалить
  4. Всі неймовірно красиві листівки:) Кожна, хоч, як і було сказано вище, вони дуже схожі, але кожна по своєму красива:)

    ОтветитьУдалить