воскресенье, 22 декабря 2013 г.

Артишок, новорічна іграшка або ялинки своїми руками :)


Цей майстер клас я підготувала для блогу Зроби сам(а) і з дозволу Яни публікую його і в своєму блозі :))




Сьогодні ми розглянемо покрокове виготовлення прикрас із стрічок. Сам процес не є складним і його зможуть повторити навіть наші дітки, цікава забавка на вихідні дні і чудова прикраса на ялинку чи куди ви забажаєте.



Для роботи нам знадобиться:

1 канцелярські шпильки
2 пінопластові заготовки (кульки, ялинки, віночки)
3 ножиці
4 стрічки (у моєму випадку атласні 2,5см., розмір підбираємо відносно наших заготовок)
5 лінійка



Стічки нарізаємо по 5 см


Беремо кульку, по центру прикріпляємо стрічку розміром 5см.


Далі беремо нарізану вже стрічку і згинаємо конвертиком як показано на фото,  робимо таких 4 конвертики.



Для більш наглядного прикладу є ось така таблиця


Прикріплюємо перший шар наших стрічок, кріпимо так щоб центральні елементи сходились максимально до купки.

Наступний ряд, у мене він іншого кольору, кріпимо в шахматному порядку. Щільність вибирайте самі, мені подобається щільніше, а от моя донька щоб пришвидшити процес виготовлення робить не так щільно, але на кінцевий варіант це не дуже впливає, гарно так і по іншому,



Далі нарощуємо рядочки один за одним. Головне накладати стрічки так щоб невиглядали наші шпильки (що є неєстетично) і щоб рядочки були рівненькими.




По завершенню на верхушку нашої іграшки можна прикріпити бантик, або стрічку за яку ми зможемо причіпити наші прикраси.Декорування верхівки вже на ваш смак.
За такою технікою я зробила ще й ялинки. Виготовлення таких прикрас дуже просте і приносить масу задоволення, за бажанням я думаю стрічку можна замінити фетром, мереживом, а можна зробити й паперові прикраси. На все ваша фантазія.





Надіюсь що мій урок стане комусь в нагоді. Вітаю всіх з наступаючими Новорічними святами.


  

3 комментария: