Follow by Email

понедельник, 12 сентября 2011 г.

Задание № 15 "Здравствуй, школа!" до 14.09

 Задание № 15 "Здравствуй, школа!" до 14.09 я вже приймала участь у цьому завданні, але так як час ще невичерпано вирішила додати ще листівки до дня вчителя!!!! Також тема про школу!!! Попросили зробити для привітання вчителів в школі!
А ще з цією роботою хочу взяти участь у конкурсі  Учись студент!






Отаких вісім відкриточок у мене сьогодні з'явилися. Для їхнього виготовлення я використала:
Основа - картон "Білий льон"
Підложка - коричневий папір для акварелі
Папір  Casual Plaid та Mile Marker
Підвіска музикальний ключ
Стрічки атласна та органза
Нитка товста оранжевого кольору
Дирокольні метелики двух розмірів
Дирокольні листочки
Квіточки власного виробництва + куплені

Ну одним словом розгляньте детальки поближче...


Ця відкриточка для директора нашої гімназії. :))




Дякую всім за перегляд!!!! Чекатиму на ваші відгуки.!!!!

13 комментариев:

  1. Гарні відкритки - такі "ненав"язливі" і разом з тим -уричисті!

    ОтветитьУдалить
  2. Скільки краси багато!
    Букетики такі по-осінньому привабливі)

    ОтветитьУдалить
  3. Ну ты Маруся и даешь))) Открытки суперовые, учителя наверное рады....и цветочки собственного творения ничуть не хуже купленых...а скорей даже наоборот)))))МОЛОДЕЦ!

    ОтветитьУдалить
  4. Дякую Юля, вчителі ще небачили, це ж на день вчителя! Ще рано, вітати будемо 30 вересня!

    ОтветитьУдалить
  5. вот я туплю))))ну значит очень обрадуются, я бы от такой открыточки точно не отказалась бы))))))

    ОтветитьУдалить
  6. А где школьные атрибуты в декоре? (это по заданию Модного хобби)

    ОтветитьУдалить
  7. Танюш там листик основа в клеточку и с цифрами :)) А для уч. музыки есть подвесочка скрипичный ключ. Ну если не подходит к заданию то я извиняюсь удалите мой линк.

    ОтветитьУдалить
  8. дуже сподобалися листівки!

    ОтветитьУдалить
  9. Не знаю, как раньше невидела этот блог, очень интересно тут!!!! Спасибо! Открытки чудесные! Посмотрела много предыдущих постов, очень аккуратные продуманные и интересные работы!цветочки - супер!Я только мечтаю о том,что бы сделать такие! Браво!!

    ОтветитьУдалить
  10. Дуже гарні листівочки...:))) Букетики чудесні:)))

    ОтветитьУдалить