понедельник, 28 мая 2012 г.

"Українське весілля"







Cьогодні я вирішила спробувати свої сили у виготовленні  тематичного весільного запрошення 

Для створення ціеї листівки я використала:
- Дизайнерський картон в полосочку з перлиновим блиском, молочного кольору,
-Рушничок надрукувала на принтері,
- Віночки спліла з рафії  і прикрасила стрічками та дарокольними квіточками в середину яких наклеїла стрази,
-Тин, також дирокольний, прикрасила надписом зробленим в техніці "гарячий ембосінг",

З таким гарненьким запрошенням  хочу взяти участь у завданні :


                                         "Українське весілля" у блозі "Завдання для душі"


Дякую усім хто до мене заходить!!! Я всіх вас люблю!!!!!

9 комментариев:

  1. так колоритно і дуже красиво ))
    справжня національна листівка ))
    дякую за участь в завданнях блогу "ЗДД" :)

    ОтветитьУдалить
  2. Марусь, мені дуже сподобалося! Краса! Справді українське запрошення на весілля!

    ОтветитьУдалить
  3. Краса! Неймовірне запрошення :)

    ОтветитьУдалить
  4. Ответы
    1. Дуже дякую! Приємно що моя робота подобається не тільки мені!

      Удалить
  5. Таке класне запрошеня -супер!

    ОтветитьУдалить
  6. Чудова робота, українські мотиви виглядають фантастично! Стільки ідей :)

    ОтветитьУдалить